Įspūdžiai iš Italijos 2016-02-01

2016 01 25 12378

 

 

 

 

 

 

Utenos Dauniškio gimnazijos mokiniai ir mokytojai šiemet pradėjo vykdyti „ERASMUS+” programos 2 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo sektoriaus tarpmokyklinės strateginės partnerystės projektą„Matematika aplink mus”, skirtą gimnazijos klasės mokiniams. Projekto tikslas yra tobulinti mokinių matematinius gebėjimus ir kompetencijas, plėsti mokytojų profesinį akiratį, skatinti mokytojus kurti inovatyvią mokymo/si medžiagą, naujus mokymo metodus tokius kaip mišrų mokymą, integruotą dalyko bei kalbos mokymą, tobulinti užsienio kalbos ir IKT gebėjimus, skatinti pilietiškumą, pagarbą kitoms kultūroms.

Projekto koordinatorė - Rumunija, partneriai: Lietuva, Graikija, Italija, Lenkija, Vengrija, Portugalija ir Danija. Aštuonios projekte dalyvaujančios šalys atliko tokį patį skaičių veiklų pagal temas: matematika gamtos moksluose, matematika dailėje, matematika muzikoje, matematika aplinkosaugoje, matematika IT, matematika archeologijoje, matematika geografijoje ir matematika astronomijoje.

2016-01-25-12364
2016-01-25-12378
2016-01-25-12385
2016-01-26-12495
2016-01-27-12560
2016-01-29-12802
1/6 
start stop bwd fwd

Sausio 24-30 d. įvyko antrasis projekto dalyvių susitikimas Liceo Scientifico Statale „B. Rosetti“ mokykloje, San Benedetto del Tronte, Italijoje. Susitikime dalyvavo Utenos Dauniškio gimnazijos mokytoja, projekto koordinatorė Loreta Tarvydienė, dailės mokytoja Ramunė Tarvydienė, mokiniai Silvija Žukaitė, Deinaras Stundžia ir Robertas Šeršniovas. Penkias dienas vyko intensyvus darbas įvairiose mokymosi aplinkose.

Daugiau foto

Pirmąją dieną mokiniai pristatė savo namų darbus tema „Matematika gamtos mokslų pamokose“ Power Point, Prezi, Mover Maker pateiktyse, lankėsi San Benedetto del Tronto miesto rotušėje. Kitas dienas mokiniai dalyvavo dailės ir matematikos pamokose, kur sužinojo, kaip buvo kuriamos skulptūros ir apskaičiuojamos tikslios žmogaus kūno proporcijos, susipažino su „auksiniu skaičiumi” architektūroje ir meno apraiškomis Renesanso epochoje. Mokėsi tiksliai ir proporcingai išdidinti paveikslus, piešti 3 D figūras. Kol vyko intensyvus darbas mokinių grupėse, mokytojai aptarė naujas projekto veiklas, susitikimų datas, peržiūrėjo projekto Twin Space erdvę, dalyvavo dailės pamokose, klausėsi paskaitos apie matematikos ir dailės sąsajas, domėjosi specialiųjų poreikių turinčių mokinių matematikos užduotimis, dirbo grupėse.

Po teorinių paskaitų susitikimo dalyviai aplankė Perudžos universitete matematikos fakultete eksponuojamą parodą. Asyžiaus Šv. Pranciškaus bazilikoje gėrėjosi Giotto freskomis, Ascoli Pičeno mieste tyrinėjo meno istoriją, lankėsi Urbine, UNESCO pasaulio paveldo pilyje Palazzo Ducale, Dailės mokykloje, menų ir architektūros dirbtuvėse. Kelionės metu įgauta daug žinių, informacijos ir idėjų, kurios bus panaudotos matematikos ir dailės pamokose.

Įspūdžiai

Silvija Žukaitė: „Viešnagės metu aplankėme miestus, tiksliausiai pavaizdavusius Renesanso ir Viduramžių epochos meną. Vienas iš jų - Urbinas. Jame turėjome progą aplankyti Urbino pilį. Ši pilis yra ypač vertinama menininkų. Pilyje matėme Piero dela Frančesko ir Rafaelio darbus, lankėmės Asyžiuje bei garsiojoje Šv. Pranciškaus bazilikoje. Nepamiršome apsilankyti ir Askoli Pičente, Perudžoje. Visi šie miestai padėjo suprasti, kaip matematika pritaikoma mene. Šis projektas man buvo visapusiškai naudingas, padėjo suprasti matematikos svarbą mene, gauti žinių apie tobulas proporcijas bei perspektyvas tapti jaunais menininkais."

Robertas Šeršniovas: „Kelionė į Italiją buvo turininga, sužinojau kaip galima matematiką susieti su menu, apie ką anksčiau niekada nebuvau susimąstęs! Pramokau itališkų žodžių ir pamačiau nuostabų šalies gamtovaizdį.”

Projekto koordinatorė L.Tarvydienė

Veikla yra finansuota iš „ERASMUS+“ programos, kurią Lietuvos Respublikoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas. Šis pranešimas atspindi tik autorių, bet ne Švietimo mainų paramos fondo, Europos Komisijos ar jos institucijų požiūrį, todėl Europos Komisija neatsako už medžiagos turinį bei už galimą informacijos naudojimą.