Gimnazisto sėkmė VGTU nuotolinio ugdymo platformos „Ateities inžinerija" projektinių darbų pristatyme-konkurse

nerijus8 copy

2017–2018 mokslo metais startavo VGTU inicijuota nuotolinio mokymo platforma „Ateities inžinerija“, kurios tikslas – panaudojant šiuolaikinių technologijų ir nuotolinio mokymo formų privalumus, suteikti mokiniams papildomų galimybių gilinti savo žinias ir jas taikyti inžinerijos, technologijų, gamtos mokslų, informatikos, dizaino, verslumo ugdymo ir kitų susijusių STEAM dalykų srityse.


Mokiniams buvo pasiūlyta 10 AI platformos tematikų: „Android programėlių kūrimas“, „Bitkoinai: virtualiųjų valiutų technologijos“, „Gyvenamosios aplinkos tyrimai pagal darniosios raidos principus“, „Atliekos ir darni aplinka“, „Darnus pastatas“, „Virtualios realybės modeliavimas su Minecraft: education edition“, „Pramonės gaminio virtualus 3D modeliavimas AutoCAD programa ir jo sparčioji gamyba“, „Roboto prototipo kūrimas“, „Investavimo sprendimai DnB Trade aplinkoje“, „Verslo plano rengimas Canvas metodu“. Mokiniai atliko projektinius darbus, taikomuosius tyrimus, kūrė virtualius ar realius įtaisus, programėles, statinių modelius, mokėsi sėkmingai investuoti bei vystyti verslą. Nuo veiklos pradžios AI platformos renginiuose ir nuotolinėje veikloje dalyvavo daugiau kaip 400 mokinių, 100 mokytojų ir apie 30 įvairių sričių VGTU specialistų – AI konsultantų.
Utenos Dauniškio gimnazijos IIIb klasės mokinys Nerijus Jurka aktyviai įsitraukė į AI platformos veiklas – jis kūrė tamsia linija judantį roboto prototipą.
Gegužės 30 d. Vilniaus Gedimino technikos universiteto centriniuose rūmuose vyko projektinių darbų pristatymas-konkursas. Šiame renginyje dalyvavo Dauniškio gimnazijos trečiokai Nerijus Jurka, Ernestas Leleiva ir jų mokytoja Gražina Žalienė. Projektinių darbų pristatyme-konkurse, kuriame dalyvavo 20 Lietuvos mokyklų mokiniai, pristatyta daugiau nei 50 „Ateities inžinerijos“ platformoje atliktų projektų. Nerijaus sukurtas roboto prototipas robotikos srityje laimėjo IV vietą. Sveikiname ir linkime sėkmės.