Projektas „TŪM II“

Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“

Finasuoja ESNaujos kartos LT

Projekto Nr. 10-012-P-0001
Projekto trukmė: 2024 m. sausio 31 d. – 2026 m. balandžio 30 d.

Projekto finansavimo suma – 2 450 950,09 Eur.

Tinkamų finansuoti lėšų suma – 2 499 969, 09 Eur.

Projekto aprašymas

Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“ vykdomas pagal 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos Švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-01-01 „Įgyvendinti „Tūkstantmečio mokyklų“ programą“. Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (EGADP) bei Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis.

Projekto „Tūkstantmečio mokyklos II“ tikslas – projekte dalyvaujančiose Lietuvos savivaldybėse sukurti integralias, optimalias ir kokybiškas ugdymo(si) sąlygas mokinių pasiekimų atotrūkiams mažinti. Šiuo projektu įgyvendinama dalis „Tūkstantmečio mokyklų“ (TŪM) programos: vykdomos veiklos 36 Lietuvos savivaldybėse (II srautas).

Projekto veiklos:

1) mokyklų vadovų ir kitų pedagoginių darbuotojų kompetencijų stiprinimas;

2) infrastruktūros kūrimas, plėtra ir atnaujinimas;

3) mokyklų veiklos tobulinimas keturiose srityse: lyderystė veikiant, įtraukusis ugdymas, kultūrinis ugdymas, STEAM ugdymas;

4) konsultavimas, rekomendacijų ir analizių rengimas;

5) projekto veiklų sklaida (viešinimo ir komunikacijos veiklos). Projekto tikslinė grupė – bendrojo ugdymo mokyklų mokytojai.

Projekto tikslinės grupės - bendrojo ugdymo mokyklų darbuotojai, jų vadovai, mokiniai ir mokyklų bendruomenės.

UTENOS DAUNIŠKIO GIMNAZIJA yra projekto mokykla ir įgyvendina 1-3 punkte numatytas veiklas:

  • mokyklų vadovų ir mokytojų pokyčių valdymo, komandos formavimo ir palaikymo kompetencijų plėtojimo renginių organizavimas;
  • mokyklos veiklos viešinimo ir komunikacijos su visuomene kompetencijų ugdymo renginių organizavimas;
  • dalinimosi patirtimi lyderystės renginių, plėtojančių įtraukiosios lyderystės, lyderystės mokymuisi kompetencijas, organizavimas;
  • poilsio kambario SUP turintiems mokiniams įkūrimas;
  • kūrybinės erdvės įkūrimas;
  • chemijos laboratorijos įkūrimas;
  • STEAM mokslų kabinetų atnaujinimas;
  • personalizuotos matematikos mokymosi platformos įsigijimas;
  • kultūrinio ugdymo programos, plėtojančios mokytojų ir mokinių atnaujinto ugdymo turinio kultūrinę ir kūrybiškumo kompetencijas, įgyvendinimas;
  • tinklaveikos komandos sukūrimas ir įveikimas;
  • praktinis kuriamos metodinės priemonės išbandymas;
  • veiklos organizavimas pagal STEAM ugdymo metodinę priemonę.

Europos socialinio fondo agentūra yra projekto vykdytoja, kuri įgyvendina konsultavimo, rekomendacijų ir analizių rengimo bei komunikacijos veiklas (įvardintas 4-5 punkte).

Siekiami rezultatai

  • Sumažėję mokinių pasiekimų atotrūkiai tarp projekte dalyvavusių savivaldybių teritorijose esančių mokyklų.
  • Padidėjusi pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo (PUPP) metu bent pagrindinį lietuvių kalbos mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis;
  • Padidėjusi PUPP metu bent pagrindinį matematikos mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis;
  • Sumažėjusi bendrojo ugdymo mokyklų 1–8 klasių komplektų, kurie yra jungtiniai, dalis;
  • Padidėjęs vienai sąlyginei mokytojo pareigybei tenkančių mokinių skaičius bendrojo ugdymo mokyklose;
  • Padidėjusi ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo procese dalyvaujančių 3–5 metų amžiaus vaikų dalis.
  • Padidėjusi pareigybės dalis, tenkanti vienam pedagoginiam darbuotojui.
  • Išaugusi neformaliojo švietimo veikloje dalyvaujančių mokinių dalis.
  • Padidėjęs švietimo pagalbos specialistų, tenkančių 100 mokinių, skaičius.
  • Išaugusi pilną švietimo pagalbą  pagal Pedagoginės psichologinės tarnybos rekomendacijas  gaunančių mokinių dalis per mokslo metus
  • Didesnė mokytojų, kartą per mokslo metus dalyvaujančių praktinėse gerosios patirties sklaidos veiklose, dalis.
  • Išaugusi bendrojo ugdymo mokyklų mokinių  kartą per metus dalyvavusių ilgalaikiuose  tarpmokykliniuose kultūriniuose projektuose dalis.
  • Didesnė dalis 3-4, 7-8 ir I-II gimnazijų klasių mokinių, įvykdžiusių per mokslo metus bent vieną  STEAM projektą.

Projekto pavadinimas. STT projektas ,,Skaidrumo objektyvas“

Projekto pavadinimas.  STT projektas ,,Skaidrumo objektyvas“.

Projekto pradžia: 2023-09-01

Projekto pabaiga: 2024-06-20

Projekto vykdytojai: Laimutė Jasiūnienė, Giedrė Sudniutė

Dalyviai: I klasių gimnazistai

Tikslas: tobulinti kompetencijas antikorupcinio sąmoningumo ugdymo srityje.

Projekto rezultatai: dalyvausime STT konkurse, stiprinsime žinias apie toleranciją, pagarbą, supratingumą.

Projekto pavadinimas. Tarptautinis eTwinning projektas ,,Europa švenčia“

Projekto pavadinimas.  Tarptautinis eTwinning projektas ,,Europa švenčia“.

Projekto pradžia: 2023-09-01

Projekto pabaiga: 2024-06-20

Projekto vykdytojai: Laimutė Jasiūnienė, Giedrė Sudniutė

Dalyviai: I klasių gimnazistai

Tikslas: plačiau susipažinti su ES institucijomis ir šalių atstovais jose.

Projekto rezultatai: dalyvaus  Europos egzamine, apibendrins informaciją apie Lietuvos atstovus ES institucijose.

Projekto pavadinimas. „Jei nori būti saugus“

eTwining New Picture

Projekto pavadinimas. „Jei nori būti saugus“.                                                 

Projektas pradėtas: 2022-10-26

Numatoma pabaiga: 2024-03-01

Projekto vykdytoja: fiziko mokytoja Loreta Tarvydienė

Dalyviai: 16-19 metų mokiniai ir IKT  mokytojai, internetinio saugumo ambasadoriai.

Tikslas: tobulinti kibernetinio saugumo kompetencijas.

Laukiami rezultatai: išleistas projekto žurnalas Twinspace.

Projekto pavadinimas. Tarptautinis eTwining projektas „When kind words come our of you..”

eTwining New Picture

Projekto pavadinimas. Tarptautinis eTwining projektas „When kind words come our of you..”

Projektas pradėtas: 2022-12-02

Numatoma pabaiga: 2024-04-30

Projekto vykdytoja: fiziko mokytoja Loreta Tarvydienė

Dalyviai: 16-18 metų mokiniai ir įvairių dalykų mokytojai.

Tikslas: Skatinti jaunimą būti sveikam ir mokyti komunikuoti  šiuolaikiniame skubėjimo laikmetyje bei tobulinti IKT ir anglų kalbos gebėjimus per įvairias projekto veiklas.

Laukiami rezultatai: sukurtas video filmas apie projekto veiklas.

Projekto pavadinimas. Tarptautinis eTwininng projektas „To find on Earth-to hear in cosmos”

eTwining New Picture

Projekto pavadinimas. Tarptautinis  eTwininng projektas „To find on Earth-to hear in cosmos”.

Projektas pradėtas: 2023-09-10

Numatoma pabaiga: 2024-06-30

Projekto vykdytoja: fiziko mokytoja Loreta Tarvydienė

Dalyviai: 16-17 metų mokiniai ir gamtos mokslų mokytojai

Tikslas: Supažindinti mokinius su meteoritų ir mikrometeoritų pasauliu, skatinti projekto partnerių bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius bei tobulinti anglų kalbos ir IKT įgūdžius.

Laukiami rezultatai:  bus sukurti mokinių PPT pristatymai apie meteoritus ir mikrometeoritus surengta konferencija Lietuvos Etnokosmologijos muziejuje, viekla viešinamaTwinspace puslapyje.

Projekto pavadinimas. Tarptautinis eTwininng projektas „We folow the footsteps of our ancestors"

eTwining New Picture

Projekto pavadinimas. Tarptautinis  eTwininng projektas „We folow the footsteps of our ancestors".

Projektas pradėtas: 2023-09-01

Numatoma pabaiga: 2024-06-30

Projekto vykdytoja: fiziko mokytoja Loreta Tarvydienė

Dalyviai: 16-17 metų mokiniai, istorijos, IT ir gamtos mokslų mokytojai.

Tikslas: Supažindinti mokinius su savo šalies ir kitų šalių istoriniu paveldu ir istorinėmis asmenybėmis.

Laukiami rezultatai: Išvyka į istorijos muziejų, Interviu su muziejaus gidu/žymia asmenybe, E-knyga apie projekto veiklas. 

Projekto pavadinimas. „Chorų karai 2023“

Projekto pavadinimas. „Chorų karai 2023“.

Projekto pradžia: 2023 m. kovo 30 d. 

Projekto pabaiga: 2023 m. rugsėjo 30 d.

Projekto vykdytojai: Utenos Dauniškio gimnazijos mokinių taryba.

Dalyviai: Utenos Dauniškio gimnazijos I-II mokiniai.

Tikslas: jaunų žmonių emocinės sveikatos stiprinimas dalyvaujant bei organizuojant muzikinį renginį.

Projekto rezultatai: sustiprėjęs klasių emocinis / socialinis mikroklimatas; sustiprėjusi mokinių individuali emocinė sveikata; trys nugalėtojų klasės dalyvauja edukacinėse programose, veiklose; patenkinti bendravimo ir priklausymo grupei poreikiai;  mokiniai pasijuto aktyviais ir naudingais savo bendruomenei; mokiniai įsigalins išbandyti naujus vaidmenis, stiprins pasitikėjimą savimi; renginyje dalyvaujantys tėvai ir artimieji jaučiasi gimnazijos bendruomenės dalimi.