Apie veiklą

  Gimnazijoje ypač aktyvi projektinė veikla, kurią koordinuoja direktoriaus pavaduotoja ugdymui Inga Tutkienė. 

  Į projektinę veiklą gimnazija aktyviai įsitraukė dar 1993 metais, užmegzdama ryšius su Norvegijos Kristiansando miesto Gimle aukštesniąja ekonomikos mokykla. Vyko mokinių ir mokytojų mainų programos, susipažinta su kitos šalies švietimo sistema, mokymo metodais, gerėjo anglų kalbos įgūdžiai, vyko kultūriniai mainai.
2001-2004 m. gimnazija vykdė pirmą tarptautinį Socrates/Comenius 1.1 mokyklinį projektą „Europos piliečiai naujajame tūkstantmetyje". Gimnazijos dalyvavimo projekte iniciatorė ir koordinatorė buvo fizikos mokytoja metodininkė Loreta Tarvydienė.
  Pirmi projektai, kuriuose dalyvavo gimnazija, buvo įdomūs ir naudingi. Jie parodė, kad ugdymo procesas – tai ne tik įprastos pamokos. Projektinio darbo metodas praturtino ugdymo procesą asmeninio patyrimo plėtra, problemiškumu, veiklumu, kūrybingumu, nuolatiniu vystymusi, ugdymo turinys pasidarė aktualesnis. Tuo laikotarpiu, kai dar nebuvo taip plačiai ir garsiai kalbama apie aktyvius mokymo metodus, dalyvaujant tarptautinėje projektinėje veikloje kaip tik ir išryškėjo šio aktyvaus mokymo metodo pranašumai. Juk mokiniams dirbant projekte ugdomi įgūdžiai, kurie įgalina aktyviai veikti, apsibrėžti problemas ir jas spręsti, lavinami mokinių savarankiško darbo gebėjimai, skatinama bendrauti ir bendradarbiauti. Projektinio darbo metodas praplėtė ugdymo erdvę, įtraukė gimnazijos bendruomenę į aktyvesnį ugdymo problemų pažinimą ir sprendimą.

  Svarbiausi vykdyti projektai, kurių veiklas inicijavo ir finansavimą gavo gimnazijos mokytojai bei mokiniai:

Virtualieji projektai

Tarptautiniai projektai

Respublikiniai projektai

Rajoniniai projektai

 

TOC

TOC for education

Dauniškio gimnazija Utenos verslo informacijos centro kvietimu 2011-2012 metais įsijungė į „TOC for education" projektą. Projektas „TOC for education"- metodikos taikymas bendrojo lavinimo mokyklos bendruomenėms per netradicines ugdymo formas" vykdytas pagal Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos uždavinio „Gerinti mokymosi visą gyvenimą paslaugų kokybę" prioriteto „Mokymasis visą gyvenimą" priemonę „Kalbų mokymo, verslumo ugdymo ir inovatyvių švietimo metodų kūrimas ir diegimas".

Projektą įgyvendino Vilniaus miesto ir apskrities verslininkų darbdavių konfederacija. ES lėšomis finansuojamo projekto tikslas – verslumo ugdymo modelio „TOC for Education" (angl. Theory of Constraints for Education), skatinančio netradicines ugdymo formas, integravimas į bendrojo lavinimo programas vykdančias mokyklas. Projektu siekiama mokytojams, mokiniams, švietimo sistemos dalyviams, tėvams ir nevyriausybinių organizacijų atstovams suteikti žinių apie inovatyvių verslumo metodų švietimo sistemoje taikymą. Projekto metu buvo parengtos verslumo ugdymo kvalifikacijos tobulinimo programos, didinama verslumo ugdymo konsultantų kvalifikacija, pedagogai mokėsi integruoti verslumą į formalųjį ir neformalųjį ugdymą.