Paskatinimai ir apdovanojimai

Lietuvos socialinių pedagogų asociacijos padėka direktorei

Padėka už „Utenos jaunimo apdovanojimuose 2022“ laimėtą nominaciją METŲ MOKYKLA

Padėka už dalyvavimą Saugesnio interneto dienai skirtame konkurse

Padėka už dalyvavimą Europos dienai skirtuose renginiuose

Padėka už dalyvavimą saugaus eismo dienoje

Padėka už dalyvavymą pilietinėje iniciatyvoje „Atminties kelias“

Utenos Dauniškio gimnazija dalyvavo pilietinėje iniciatyvoje „Atmintis gyva, nes liudija“

Tarptautinės taikos dienos dalyvio diplomas

Padėka už dalyvavimą „Sąžiningumo mokyklų tinklo“ iniciatyvoje

Padėka už aktyvų bendradarbiavimą įtraukiant mokyklos bendruomenę į pirmąjį NATO egzaminą

Padėka už dalyvavymą pilietinėje iniciatyvoje „Atminties kelias“ 2019

Padėka už dalyvavymą pilietinėje iniciatyvoje „Tolerancijos diena“ 2019

Padėka už dalyvavymą pilietinėje iniciatyvoje „Tolerancijos diena“ 2022

Utenos Dauniškio gimnazija-„Programos „eTwinning“ mokykla 2020-2021“

Padėka už dalyvavimą informatikos ir informatinio mąstymo konkurse „Bebras“

Padėka už bendradarbiavimą organizuojant nuotolinį tarptautinį matematikos konkursą „Kengūra“ 

Padėka IIa klasei už aktyvų domėjimasį gamttine aplinka ir dalyvavimą konkurse „Atgal į gamtą“

Padėka Utenos Dauniškio gimnazijai už pilietinės iniciatyvos „Atminties kelias“ organizavimą

Utenos Dauniškio gimnazija dalyvavo pilietinėje iniciatyvoje „Atmintis gyva, nes liudija“

Padėka už dalyvavimą respub. matematikos ir IT konkurse „Piešinys = matematikos uždavinys“

Utenos Dauniškio gimnazijos mokiniai dalyvavo tarptautiniuose edukaciniuose konkursuose „Olympis 2022 – Pavasario sesija“

Padėka už dalyvavimą pilietinėje iniciatyvoje ,,Atmintis gyva, nes liudija"

Padėka už dalyvavimą iniciatyvoje „Gyvasis tautos žiedas“, skirtoje išradingai ir linksmai paminėti Kovo 11-ają - Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo dieną

Lietuvos Respublikos prezidento kanceliarijos padėka

Apdovanojimai Utenos Dauniškio gimnazijos šiuolaikinių šokių grupės "DiaDance"

Padėka už pilietinę iniciatyvą "Pergalės šviesa", skirtą paminėti Laisvės gynėjų dieną - Sausio 13-ąją

Padėka už dalyvavimą  nacionalinio konkurso „Mano pasaulis darniai Lietuvai“ pusfinalyje

Korupcijos prevencija

 Kreiptis ir informuoti apie korupciją galima:

  • tiesiogiai atvykus į gimnaziją (Vaižganto 48, Utena) ir pateikiant rašytinį pranešimą  raštinėje;
  • atsiuntus pranešimą paštu (Vaižganto 48, Utena);
  • atsiuntus pranešimą elektroniniu paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.;
  • informuoti telefonu +370 389 61719.
  • už korupcijos prevenciją gimnazijoje atsalkingadirektoriaus pavaduotoja ugdymui Inga Tutkienė.

Lietuvos Respublikos Korupcijos prevencijos įstatymas

Įsakymas dėl pareigybių sąrašo tvirtinimo dėl kurių priimant į pareigas teikiamas prašymas specialiųjų tyrimų tarnybai pateikti informaciją apie asmenį

Utenos Dauniškio gimnazijos 2023 metų korupcijos prevencijos programos įgyvendinimo priemonių plano ataskaita

Utenos Dauniškio gimnazijos 2022-2024 m.m strateginio plano 2 uždavinio 2.4 priemonė

Utenos Dauniškio gimnazijos korupcujos prevencijos programa 2024-2026 metams

Utenos Dauniškio gimnazijos 2024-2026 metų korupcijos prevencijos programos įgyvendinimo priemonių planas

Utenos Duniškio gimnazijos atsparumo korupcijai politika

Utenos Dauniškio gimnazijos dovanų, gautų pagal tarptautines tradicijas, taip pat reprezentacijai skirtų dovanų perdavimo, vertinimo registravimo, saugojimo ir eksponavimo tvarkos aprašas

STT karštoji linija

 

Projektas "Mokyklos - Europos Parlamento ambasadorės"

Projektas "Mokyklos - Europos Parlamento ambasadorės"

Projektas pradėtas 2017-02-20
Numatoma pabaiga: 2017-06-15
Projekto iniciatorius: EP Informacijos biuras Lietuvoje
Projekto tikslinė grupė: gimnazijos I-IV klasių mokiniai
Projekto tikslas: susipažinti ir gilinti, pritaikyti praktiškai ir dalintis žiniomis apie EP veiklas.

Projekto veiklos:

  • Europos dienos renginiai
  • Pamokų pagal modulius vedimas
  • Gimnazijos mokytojų glaudus bendradarbiavimas, ruošiant temines pamokas
  • Informacijos sklaida bendruomenėje

Projekto laukiami rezultatai:

  • Pravestas ciklas pamokų apie EP ir ES
  • Įgytos mokinių žinios ir patirtys
  • Bendruomenės sąmoningumas apie ES ir EP veiklas

Globalus švietimas

„Globalus švietimas". Gimnazijos mokiniai įsitraukė į VšĮ „Humana People to People" įgyvendinamą Europos Komisijos finansuojamą projektą „Solidarumo mokyklos Baltijos šalyse". Projekte dalyvauja ne tik Lietuvos mokyklos, bet mokiniai ir mokytojai iš Estijos ir Latvijos. Globaliojo švietimo projekto vienas iš tikslų – nacionalinis darnaus vystymosi švietimas, kurio dalyviai susipažins su globaliais reiškiniais ir pasaulinio lygio problemomis, jų tarpusavio priklausomybe. Taip pat ne tik geriau pažins Pietų pusrutulio, konkrečiai Afrikos žemyno kultūrą, bet ir sieks užmegzti glaudesnį bendradarbiavimą su šio žemyno mokyklomis.

Projekto veiklų gimnazijoje iniciatorė ir vykdytoja – gimnazijos socialinė pedagogė Vida Adiklienė.

Dalyviai: I-IV klasių gimnazistai

Tikslas - tobulinti darnaus vystymosi kompetencijas bei ugdyti naują pasaulio piliečių kartą.

Laukiami rezultatai: parengta metodinė medžiaga integruota į geografijos, pilietinio ugdymo, istorijos, biologijos, menų mokomuosius dalykus.

Mokykliniai - dalykiniai projektai

Matematikos kūrybiniai darbai. Vykdė matematikos vyr. mokytoja Rima Jackūnienė su 1 gimnazijos klasių mokiniais

Rajoniniai projektai

 Projekto pavadinimas – Vaikų vasaros poilsio stovykla „Tauragnas 2015“. Projekto veiklų gimnazijoje iniciatorė – gimnazijos socialinė pedagogė Vida Adiklienė. Dalyviai: I-IV klasių gimnazistai. Projekto tikslas ir uždaviniai: užtikrinti jaunimo užimtumą vasaros atostogų metu, suteikti socialinę paramą; organizuoti stovyklos veiklą gamtamoksliniu pagrindu, ugdyti meilę savo gimtajam kraštui, jo gamtai; ugdyti bendravimo įgūdžius, sudaryti galimybes išreikšti save. Pasiekti rezultatai: 5 dienų stovykla, kurioje ilsėjosi, lavino bendravimo įgūdžius, susipažino su vietos bendruomene ir jai talkino 25 gimnazistai.

 Projekto pavadinimas – „Etnokosmologinė stebykla“. Projektas vykdytas 2006 m. Projekto iniciatorius ir koordinatorius – fizikos mokytojas metodininkas Stanislavas Pukėnas. Tikslas – mokomosios priemonės etnokosmologinės stebyklos sukūrimas. Rezultatas – etnokosmologinė stebykla šalia gimnazijos, kuri yra ir mokymo priemonė, ir gimnazijos renginių vieta.

 Projekto pavadinimas – „Jungtinė sporto šventė“. Vyksta kasmet. Projekto iniciatoriai ir koordinatoriai – gimnazijos kūno kultūros mokytojai. Tikslai: mokinių užimtumas, sveikos gyvensenos ugdymas, bendradarbiavimo tarp mokyklų skatinimas. Rezultatas – jungtinė sporto šventė gimnazijoje, kurioje dalyvauja miesto ir rajono mokyklų 8-10 klasių mokiniai (kasmet apie 400 dalyvių).

 Projekto pavadinimas – „Respublikinis mokinių roko grupių festivalis“. Projektas vykdytas 2005, 2006 m. Projekto iniciatorė ir koordinatorė – gimnazijos mokinių tarybos narė Jurgita Skeirytė. Tikslas - skatinti visos Lietuvos mokinių muzikavimą, bendradarbiavimą ir propaguoti „gyvą muzikos atlikimą. Rezultatas – įvykę festivaliai, kuriuose kasmet dalyvavo po 12 Lietuvos mokinių roko grupių iš visos Lietuvos.

 Projekto pavadinimas – „Drauge mes galime daugiau“. Projektas vykdytas 2007m. Projekto iniciatorė ir koordinatorė – mokinių tarybos pirmininkė Justė Stumbrytė. Tikslai - skatinti mokinių užimtumą, puoselėti Utenos Dauniškio gimnazijos tradicijas, skatinti mokinius kelti savo mokymosi lygį. Rezultatai - Utenos Dauniškio gimnazijos mokinių tarybos nariai įgavo įgūdžių dirbant komandinį darbą, gimnazistai supažindinti su gimnazijos istorija, gimnazistai paskatinti kelti mokymosi lygį.

 Projekto pavadinimas – „Vienikime mintis, idėjas ir darbą“. Projektas vykdytas 2008m. Projekto iniciatorė ir koordinatorė - mokinių tarybos pirmininkė Raminta Mačytė. Tikslai – skatinti mokinių užimtumą, suaktyvinti popamokinę veiklą, tęsti gimnazijos tradicijas. Rezultatai - Utenos Dauniškio gimnazijos mokinių tarybos nariai įgavo įgūdžių dirbant komandinį darbą, gimnazistai supažindinti su gimnazijos istorija, gimnazistai paskatinti kelti mokymosi lygį.

 Projekto pavadinimas – „Vaikų vasaros poilsio stovykla "Tauragnas“. Vyksta kasmet. Projekto iniciatorė ir koordinatorė – gimnazijos socialinė pedagogė Vida Adiklienė. Tikslai:užtikrinti mokinių užimtumą vasaros atostogų metu, suteikti socialinę paramą. Rezultatas – 5 dienų stovykla, kurioje ilsėjosi, lavino bendravimo įgūdžius, susipažino su vietos bendruomene ir jai talkino 25 gimnazistai.

 „Utenos Dauniškio gimnazijos mokinių įtraukimas į visuomeninę ir savanorišką veiklą“. Utenos rajono savivaldybės kultūrinės veiklos plėtros, kokybiškos švietimo sistemos kūrimo, jaunimo užimtumo, ekonomikos skatinimo ir turizmo plėtojimo projektas. Projekto sumanytojas, iniciatorius ir vykdytojas – Utenos Dauniškio gimnazijos Mokinių taryba. Dalyviai: I- IV klasių gimnazistai. Tikslas - aktyvinti Utenos Dauniškio gimnazijos mokinius, įtraukiant juos į savanorišką bei visuomeninę veiklą, padedant realizuoti save gimnazijos, miesto ir Lietuvos mastu. Laukiami rezultatai: suorganizuoti mokymai asmeninių kompetencijų kėlimui. Renginys „Dauniškiečio nominacijos“. Diskusija „Mano sėkmės istorija“.

 „Utenos miesto gimnazistų įtraukimas į visuomeninę ir savanorišką veiklą“. Utenos rajono savivaldybės kultūrinės veiklos plėtros, kokybiškos švietimo sistemos kūrimo, jaunimo užimtumo, ekonomikos skatinimo ir turizmo plėtojimo projektas. Projekto sumanytojas, iniciatorius ir vykdytojas – Utenos Dauniškio gimnazijos Mokinių taryba. Dalyviai: I- IV klasių gimnazistai, Utenos miesto mokyklų mokiniai. Tikslas - skatinti mokinių kūrybišką, pilietišką, perspektyvų mąstymą. Laukiami rezultatai: gimnazistai įgijo daugiau kompetencijų, patirties komandiniame darbe, renginių organizavime. Suorganizuotas bėgimo maratonas: „Jaunimas - gali viską!“, siektas „Daugiausia žmonių žaidžiančių stalo žaidimus“ rekordas, ekskursija po žymias Utenos rajono vietas.

 Projekto pavadinimas - „Z lyderių laikas“ . Projekto iniciatorė ir koordinatorė - gimnazijos socialinė pedagogė Laura Peršonienė ir gimnazijos Mokinių taryba.  Projekto tikslas – sustiprinti miesto ir rajono I-II gimnazinių klasių seniūnų asmeninės lyderystės įgūdžius, įgalinant juos siekti pokyčių mokyklų bendruomenėse. Rezultatai - įgyta patirtis padėjo mokiniams geriau suprasti, ką daryti kitaip, kad klasė, mokyklos bendruomenė, būtų tvirtesnė, draugiškesnė, atviresnė ir labiau palaikanti kasdienėse veiklose.

Nacionalinis projektas „Besimokančių mokyklų tinklai“

Nuo 2011-2012 metais gimnazijos bendruomenė dalyvavo projekto „Besimokančių mokyklų tinklai" veikloje. Besimokančių mokyklų tinklai (BMT) – tai nacionalinis projektas, prasidėjęs 2006 m. Projekto vadovė – Vigilija Gudauskytė (ŠMM ŠAC), projekto koordinatorė – Jolanta Kuzmaitė (Utenos švietimo centras). Projekto „Besimokančių mokyklų tinklai" pagrindiniai tikslai buvo šie:
1.Sukurti sąlygas BMT mokykloms stiprinti bendruomenių gebėjimą spręsti ugdymo proceso kaitos problemas:
1.1. apibendrinti BMT pilotinio modelio patirtį;
1.2. diegti BMT ugdymo institucijose;
1.3. ugdyti BMT mokyklų mokytojų gebėjimą identifikuoti ir spręsti mokyklos bendruomenės problemas.

2. Gerinti ugdymo(si) kokybę, padėti spręsti ugdymo organizavimo, turinio planavimo, mokymosi motyvacijos, mokinių poreikių tenkinimo ir kitas problemas:
2.1. kaupti problemų identifikavimo ir jų sprendimo būdų duomenų bazę, kuria kūrybiškai galėtų naudotis kitos ugdymo institucijos;
2.2. ugdyti BMT koordinatorių ir ekspertų kompetencijas, padedančias veiksmingai plėtoti BMT veiklą;
2.3. sukurti BMT mokyklų vertinimo ir įsivertinimo sistemą bei kriterijus, parengti BMT programos metodines rekomendacijas.

Gimnazija įsijungė į trečiąjį projekto etapą (BMT3). Dalyvaujant projekte gimnazijai atsirado reali galimybė tapti besimokančia organizacija, nes visi bendruomenės nariai buvo įtraukti į mokymosi procesą bei buvo pasiekti tokie besimokančios organizacijos rodikliai, kaip nuolatinis mokymasis, kolegialus problemos sprendimas, pačių atlikto vertinimo rezultatų panaudojimas gerinant savijautą ir pasiekimus mokykloje, gerosios praktikos sklaida, naujų mokymosi formų naudojimas, įdomesnis mokymasis. Dalyvaudama projekte gimnazijos bendruomenė sprendė aktualią mokinių mokymosi motyvacijos stokos problemą.

Problemos sprendimo veiklos plano įgyvendinimas.

Dalyvaudama projekte gimnazijos bendruomenė pasirinko spręsti aktualią mokinių mokymosi motyvacijos problemą, nes atliekant vidaus įsivertinimą, įvairius tyrimus gimnazijoje ne vienerius metus pastebima žema dalies mokinių mokymosi motyvacija, dalis mokinių neturi teigiamo požiūrio į mokymąsi, nes nesuvokia mokymosi prasmės ir nesieja to su savo ateities siekiais.

Gimnazijos BMT komanda aktyviai dalyvavo visuose veiklos etapuose. Gimnazijos administracija, klasių auklėtojai, mokytojai, socialinė pedagogė bei mokiniai dalyvavo įgyvendinant veiklos planą.

Išanalizavus pasiūlytas problemos sprendimo alternatyvas, pasirinktas problemos sprendimo kelias, kuris anksčiau nebuvo taikytas gimnazijoje sprendžiant mokinių mokymosi motyvacijos stokos problemas - mokinių įtraukimas į ugdymo proceso planavimą bei mokinio atsakomybės didinimas sudarant individualius ugdymosi planus. BMT komandą ir kitus bendruomenės narius veiklai įkvėpė būtent pasirinkto problemos sprendimo kelio naujumas bei galimybė į šią veiklą aktyviai įtraukti mokinius.

Kadangi problemos sprendimo veiklos planas buvo sudarytas realus, tai pavyko įgyvendinti visus numatytus etapus (tuos, kurie numatyti įgyvendinti iki 2012 metų gegužės mėnesio). Pasibaigus projektui, problema bus sprendžiama toliau, pagal numatytą planą veiksmai bus įgyvendinami iki 2012 metų rugsėjo mėnesio.

I etape buvo sėkmingai pravesti individualūs pokalbiai su II gimnazijos klasių mokiniais ir jų tėvais. Taip į projekto veiklas įsitraukė nemaža bendruomenės dalis – 130 II klasių mokinių ir apie 110 jų tėvų. Pokalbių su kiekvienu būsimuoju trečioku ir jo tėvais metu buvo aptarti mokinio polinkiai bei ateities karjera, mokiniai ir tėvai aiškiau suprato individualaus mokymosi III-IV gimnazijos klasėse tikslus. Kad šio etapo veikla buvo sėkminga rodo tikslingesnis negu ankstesniais metais mokymosi dalykų pasirinkimas (mokiniai rečiau negu įprasta keičia ugdymosi planus).

II etape į projekto veiklą įsitraukė visi III klasių mokiniams dėstantys mokytojai. Kartu su mokiniais buvo sudaryti išplėstiniai individualaus ugdymosi planai. Mokinys tapo aktyviu ugdymo proceso dalyviu, jaučiančiu atsakomybę už savo mokymąsi. Kad šio etapo veikla buvo sėkminga pastebi III klasėse dėstantys mokytojai: mokiniai labiau domisi dėstomų dalykų programomis, atsiskaitymo etapais, dauguma III klasės mokinių visada pamokų metu turi dalykų planus, kartu su mokytojais juos koreguoja.

III etape toliau vyko mokinių, mokytojų, tėvų, administracijos bendradarbiavimas ir proceso stebėsena: pamokų stebėjimas, atvirų pamokų vedimas ir aptarimas, III klasių mokinių apklausa, tėvų susirinkimų organizavimas. Šiame etape administracija stebėjo apie 50 pamokų. Vienas iš stebėjimo tikslų buvo būtent mokinių ir mokytojų bendradarbiavimas, skatinantis mokymosi motyvaciją. Stebėtos pamokos buvo aptariamos su mokytojais. Šiame etape buvo numatytos ir mokytojų atviros pamokos (apie 15 pamokų), tačiau ne visi mokytojai įsijungė į šį procesą, atviros pamokos vis dar nėra tapę įprastu reiškiniu.

Įgyvendinant veiklas sunkumų neiškilo, kadangi visi mokytojai ir III klasių mokiniai iš anksto buvo supažindinti su projektu, jo įgyvendinimu gimnazijoje, taigi gimnazijos bendruomenė tapo aktyvia projekto dalimi. Be to, pasirinkta spręsti problema tikrai yra aktuali ir visi džiaugėsi galėdami prisidėti prie jos sprendimo.

Mokykla, spręsdama iškeltą problemą, tampa besimokančia organizacija.

Individualus lygmuo. Galima teigti, kad III klasės mokiniai, dalyvaudami projekto veiklose, aiškiau suvokė, kad mokymasis ir saviugda yra jų teisė ir pareiga. Tikslingai rinkdamasis dalykus, kuriuos mokysis III klasėje, mokinys aiškiai suprato, kad būtent jis planuoja savo ateitį, sieja mokymąsi gimnazijoje su būsimomis studijomis. Pasirinkęs dalykus, kurie jam pravers renkantis studijas, mokinys tampa motyvuotas, nes supranta, kad mokosi sau.

Komandinis lygmuo. Dalyvavimas BMT3 projekte subūrė gimnazijoje naują iniciatyvių mokytojų grupę, pasiryžusią prisidėti prie ugdymo problemų sprendimo. BMT komanda, dalyvaudama seminaruose Vilniuje, turėjo puikią galimybę bendrauti su kitų mokyklų komandomis ir iš jų mokytis, pristatyti kitiems savo patirtį. Mokymosi motyvacijos stokos problemai spręsti projekto metu buvo suburta dar viena komanda – mokytojai, dėstantys III klasių mokiniams. Ši komanda ieškojo būdų kaip mokinius įtraukti į ugdymo proceso planavimą. Dar kita mobili grupė susibūrė įgyvendinus I veiklų etapą, kai buvo pastebėta, kad vien direktoriaus pavaduotojai ugdymui yra sunku pravesti pokalbius su visais III klasių mokiniais ir jų tėvais. Taigi susibūrė komanda: direktoriaus pavaduotoja ugdymui, PIT vadovė, socialinė pedagogė, klasės auklėtoja. Komandinis darbas leido paspartinti šio etapo veiklą.

Organizacijos lygmuo. Į projekto veiklą buvo įsitraukusi didelė dalis bendruomenės: administracija, III klasių mokytojai, auklėtojai, mokiniai ir jų tėvai (tai yra maždaug trečdalis visos gimnazijos bendruomenės). Visi šie bendruomenės nariai, dalyvaudami projekto veiklose, tobulėjo, patys dalyvavo ir skatino mokymosi kultūros kėlimą, keitėsi mokinių požiūris į mokymąsi.

Gimnazijos BMT komanda:

Daiva Katinienė, lietuvių kalbos mokytoja metodininkė
Rosita Lagūnienė, biologijos mokytoja metodininkė
Ligita Pelikšienė, geografijos mokytoja metodininkė
Asta Skeirienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui, muzikos mokytoja metodininkė
Zita Šileikienė, matematikos vyr. mokytoja
Inga Tutkienė, anglų kalbos vyr. mokytoja
Virginija Vaitiekienė, Utenos rajono savivaldybės administracijos švietimo, sporto ir turizmo skyriaus vyresnioji specialistė